من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کم آورده ام . . .

 

 

 

کَم آوَرבه ام …!
خـ
בایـ ـا اَعـ ـصابٍ مَن
فاحـ ــشـﮧ نـ ــیست
کـﮧ روز وَ شَـ ـب
مور
ב تَجـ ـاوز قـَ ـرارَش میـבهند...

 

 

 

گناه شکستن روزه های امسال هم پای تو...

این رمضان،

هر روز غم تو را خوردم...

 

 

 

هـِــ ی غریبـــﮧ !
قیــآفت خیلـے آشنـآست
من و تو قبلا جـآیـے همدیگرو ندیدیــ م ؟
آهـ ـآن… یـ ـآدم اومــد
یــﮧ روزآیـے یــﮧ
خاطره هـآیـے بـآ هم دآشتیم
یـآدمــﮧ اون موقع دم از عشق میزدے
هــﮧ … انقدر مــآت نگـ ـآم نکن
عشقت حسودیش میشــﮧ !
دســتات ارزونــی خودتــ..
رآستــے قبل رفتنت : دیگــﮧ هیچ حسـ ے بهت ندآرم
دیگــﮧ وقتــے دیدمت دلم نلرزید
خوآستم بدونـی!

 

 

 

اینجا؛

قرآن هم بخوانی برایت حرف می سازند...

میگویند با خدا رابطه دارد...



نظرات شما عزیزان:

mahdie
ساعت9:28---16 بهمن 1392
dada bodo bia webammmmmmmm

ناشناس
ساعت13:49---19 شهريور 1392
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..


mehdy5471
ساعت17:57---18 شهريور 1392
ایــن روزهـــآ

بیشــتر از هــر زمــآنی

دوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!

دیگــر نـه حــرص بدســت آوردنــ را دارمــ<

و نه هـــراس از دســت دادنــ را ..

هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــآطــر خــودمــ بخواهــد



سلام وب قشنگیداری خوشحال میشم به منم سر بزنی


دختری از جنس باران...
ساعت17:14---18 شهريور 1392
سلام اینو بخون:


البته من ننوشتما یکی برام فرستاده


ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس


http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.... ..


ضمنا مطالب وبت عالي بود


بشار
ساعت13:25---16 شهريور 1392

حقیقتا سپاسگزارترین مردم کسانی هستند که نسبت به مردم سپاسگزارتر هستند ...


حمیدرضا
ساعت19:27---15 شهريور 1392
سلام
وبلاگ خوبی داری مطلابت رو خوندم جالب بودن اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن ونظرت رو بگو واگر مایل بودی همدیگه رو لینک کنیم


mahdi
ساعت10:16---15 شهريور 1392
زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید

ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود ؟

زنده را تا زنده است قدرش بدان

ورنه بر روی مزارش کوزه گل چیدن چه سود ؟


anahita
ساعت18:14---14 شهريور 1392
کسانی را که هرچه خواستند... با من، با دلم، با احساسم، با غرورم کردند...!

و من را در دور دست خودم تنـهــا گذاشتند...!

و من امروز به پایان خودم نزدیکم...!

پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم، آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند...!


anahita
ساعت18:04---14 شهريور 1392
سلاااااااااااااام خوبی؟؟چند وقت مسافرت بودم نتونستم بیام پیشت/باش بحث کردم چون از چشمم افتاد

ღشمیم عشقღ
ساعت16:09---12 شهريور 1392
کمی صبر می کنم ...

قبل از اينکه چشمانم مرا با خود به شهر خواب ببرند ...

منتظر می مانم !

صدايش از دور می آيد ...

قطار افکار و خاطرات از دوردست جاده ی ذهنم در حال رسيدن است ...

کمی صبر می کنم ...

شايد سوار بر آن از "حال" تلخ خويش به "گذشته" شيرينم برسم ...

اما نه ...!

انگار از هر پنجره اش که بيرون را نظاره می کنم ,

تصويری جز سياهی و تلخی بر صفحه چشمانم نقش نمی بندد ...!

انگار سوار شدن بر اين قطار سودی ندارد جز اينکه خواب را از چشمانم بدزدد ...

.

.

می خوابم ...!


mahdi
ساعت10:01---12 شهريور 1392
احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است


دختری از جنس باران...
ساعت13:32---11 شهريور 1392
ﺑﺨﺪﺍ !
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻧﻮﺷﺖ …
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﺮﻡِ ﻧﻔﺲ ﺑﺎﺷﺪ …
ﺑِﻜﺮ ﺑﻜﺮ ﺍﺯ ﺳﻴﻨﻪ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺑﻴﺎﻳﺪ ﻭ …
ﻧﺠﻮﺍ ﺷﻮﺩ ﻛﻨﺎﺭِ ﮔﻮﺷﻲ ﻛﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻧﺰﺩیک ﺍﺳﺖ،
ﻣﻴﺘﻮﺍنی ﻻﻟﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ لمس کنی با لبانت . . .
زیبا بود خوشحال میشم سربزنی


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت18:26---10 شهريور 1392
لحظه هایی هست که وقتی سخت دلگیری دردت را در سینه ات فرو می ریزی تا آشکار نگردد

لحظه هایی هست که وقتی اشک در چشمانت حلقه زده، بغض می کنی اما پشت لبخندی ساده پنهان خواهی کرد

لحظه هایی هست که وقتی دلت خیلی گرفته و می خواهی درد دلت را فریاد بزنی از سنگینی بغضت نمی توانی

لحظه هایی هست که سخت، خسته می شوی از دست کسانی که حرف هایت را نمی فهمند و باز چیزی نمی گویی

لحظه هایی هست که وقتی از تنهایی زمین گیر می شوی، سرت را به دیوار تنهاییت می گذاری و باز هیچ نمی گویی

لحظه هایی هست که دلت می خواهد فریاد زنی و خالی شوی از هر چه درد، ولی باز نمی توانی...

و

لحظه ایی که سخت تر از تمام لحظه هاست. لحظه ای که عادت می کنی به هر چه درد و چه سخت لحظه ایست..



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:39---10 شهريور 1392
یاد گرفتم وقتی از کسی میشنوم
بیا دوست معمولی باشیم ؛
یعنی بمون توی آب نمک ؛
تا هر وقت حوصلم سر رفت،
بازم باهات سرگرم بشم.


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:39---10 شهريور 1392
دوست دارم هدیه ایست
که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد.
قیمتی دارد که هرکسی توان پرداختش را ندارد.
جمله ی کوتاهیست...
که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد...!!!


anahita
ساعت0:14---9 شهريور 1392
گــآهے دلنـوشـتـــﮧ هــآیـَم تَـلخ و گــزَنـده مے شـَونـد

چـﮧ کـُنـَم ؟! دلـَم پُر اسـت

تــُو بـﮧ دل نـگـیر ..


mahdi
ساعت10:04---7 شهريور 1392
کاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت کاش می شد

هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت

کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست

با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت

کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان

داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت

کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود

کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت


ღشمیم عشقღ
ساعت20:09---6 شهريور 1392
گـــــــــــــاهــــــــــــــ ـی خلــــــــــوتــــــــــــــ و تنهـــــــــاییم را بــــــــه هـــــم بـــــــــــــــــــــــــریــ ــــــــــــــز..

مگــــــــــــــذار بــه نبــــودنتــــــــــــــــــ عــــادتــــــــ کنـــــــــم....!!



"آپـــــــــــم"


hesam
ساعت18:04---5 شهريور 1392
سلام وبت خوب نیست.. اه اه اه

anahita
ساعت1:05---3 شهريور 1392
خدایا . . .
مى خواهم اعتراف کنم !
خسته ام . . .
من امانت دار خوبى نیستم . . .
“ مرا ” از من بگیر . . .
مال خودت . . .
من نمى توانم نگهش دارم . . .


anahita
ساعت0:36---3 شهريور 1392
هــــي رفــــــيق...!

زياد خوبــــي نكن...!

انسان است...

فراموش مي‌كند...!

از تنهاييش كه در بيايد،

تنهاييت را دور مي‌‌زند...!

پشت مي‌كند به تـــــــو...

به گذشته ات...

حتي روزي مي‌رسد كه به تو هم يگويد:

شُــــــمـــــــا...؟
==================
واسه تبلیغ هارو تایید میکنی؟؟؟


anahita
ساعت0:32---3 شهريور 1392
هــــي رفــــــيق...!

زياد خوبــــي نكن...!

انسان است...

فراموش مي‌كند...!

از تنهاييش كه در بيايد،

تنهاييت را دور مي‌‌زند...!

پشت مي‌كند به تـــــــو...

به گذشته ات...

حتي روزي مي‌رسد كه به تو هم يگويد:

شُــــــمـــــــا...؟
==================
واسه تبلیغ هارو تایید میکنی؟؟؟


mahdi
ساعت14:36---31 مرداد 1392
من از نهایت شب حرف میزنم

و از نهایت تاریکی

اگر به خانه من آمدی

برای من ای مهربان چراغ بیار

و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم


♥یگانه♥
ساعت1:17---31 مرداد 1392
به شونه های کسی تکیه بده که اگه خوابت برد، سرتو نذاره زمین!

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:51---30 مرداد 1392
رفتــآر ِ عــآشقـآنه ى ِ زَن رآ بــآیـ د اَز دلتنگـــیش فهـــمیـد !

از شـــوق ِ بــى تــآبـیش بــرآى ِ دیــدآر

اَز حــس ِ كــودكــآنه اَش بــرآى ِ آغـــوش !

اَز خجــآلَتــش بــرآى ِ بــوسـه گـــرفتن !

زَن بـــى دَلیــل بـــَهــآنه نـمى گـــیرَد

شــآید بهــآنه ى ِ دستـــان ِ گــرمى رآ دآرد

كـه دستــآنش رآ بگــیرد !!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:51---30 مرداد 1392
نمیدونم چه رمزیه لامصـــب . .

بعضیـــــا میگن "عزیــــــزم" انگار فحــش دادن،

ولی بعضیا به آدم میگن "دیوونـــــه" انگار دنیـــا رو به آدم دادن.....


anahita
ساعت20:40---29 مرداد 1392


بــــايد بازيگر شوم...

آرامـــــش را بازي كنم!...

باز بايد خــنده را به زور بر لب هايم بنشانم...

باز بايد مواظب اشكـــــ هايم باشم...

باز همان تظاهر هميشگي....:خوبــــــم!!
=====================
خوب شد اجی؟؟قول میدم هر وقت اومدم نت بیام پیشت.ولی نروووووووووووووووووووووو


anahita
ساعت20:38---29 مرداد 1392

ایــن روزهـــآ

بیشــتر از هــر زمــآنی

دوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!

دیگــر نـه حــرص بدســت آوردنــ را دارمــ<

و نه هـــراس از دســت دادنــ را ..

هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــآطــر خــودمــ بخواهــد<br /


anahita
ساعت20:18---29 مرداد 1392
مــآ آבҐ هــآ موجوבآت عجیبے هستیم...


وقتے ڪـﮧ مے گوییـҐ :


"تنهایــҐ بگـذآر"


یعنے:

"بیش از همیشـﮧ بـﮧ وجوבت احتیـآج בآرҐ...."
=========================
خعععععععععععععععلی نامردی!تو چ داداشی شدی؟؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:14---27 مرداد 1392
ایــن روزهـــآ
بیشــتر از هــر زمــآنی
دوسـتــ دارمــ خــودمــ باشــمــ !!
دیگــر نـه حــرص بدســت آوردنــ را دارمــ<
و نه هـــراس از دســت دادنــ را ..
هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــآطــر خــودمــ بخواهــد
========================
خوشحال میشم بنر وبمو داخل وبلاگ قشنگت بزاری


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:13---27 مرداد 1392
دروغ بگو ؛ تا باورت کنند....!!

آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند....!!

بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ....!!

خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ....!!

کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند........!!

هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ....!!

اگر ساده ای ؛

اگر راست گویی ؛

اگر باوفایی ....

اگر با غیرتی

اگر یک رنگی ....

همیشه تنهایی ... !!! همیشه تنها!. .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:55---26 مرداد 1392
ممنون از لطفت.

anahita
ساعت15:18---24 مرداد 1392
چشمهایت را ببند ،

در دلت با خدا سخن بگو ،

به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو ؛

هرچه میخواهی بگو ، او میشنود ...

شاید بخواهی تورا ببخشد ،

یا آرزویی داری ،

شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش ،

بگو میشنود . . .

این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن ؛

پرواز دلت را حس خواهی کرد ...


mahdi
ساعت10:21---24 مرداد 1392
در ساحل امن عقل بودم که جنون

یکدفعه مرا به داخل آب انداخت

فریاد زدم کمک! که یک مرتبه عشق

چون ماهی کوچکم به قلاب انداخت

عقلم نرسید و زود نفرین کردم

بر آنکه در آب و آنکه قلاب انداخت ...
لینک شدی


http://www.melibux.ir/?r=salar1
ساعت0:23---24 مرداد 1392
بهترین راه کسب درامد اینترنتی فقط با 30 کلیک در روز.کافیست یکبار امتحان کنید.درامد ماهانه بنده200 تا250هزار تومان

anahita
ساعت0:01---24 مرداد 1392
درد دارد… وقتی با نسیمی برود… کسی که به خاطرش به طوفان زده ای…
=========
خواهش میکنم داداش جونم........


سمانه
ساعت2:51---22 مرداد 1392
سلام دوست گلم؛
وب خیلی خیلی خوبی داری،
من که با وبت خیلی حال کردم
من تو سایت گروپ ثبت نام کردم ، یه سایت خیلی خوبیه برای چت کردن و تفریح و برای هم دیگه پیام گذاشتن.
این سایت ایرانیه و ثبت نام توش هم کاملاً رایگانه.
اگه خواستی با هم بحرفیم و بیشتر با هم آشنا بشیم بیا و ثبت نام کن.
آدرسشم برات گذاشتم.
تو سایت میبینمت.
منتظرتم.
فعلا بای...


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:19---21 مرداد 1392
زندگی

زندگی یک مشکل است با آن روبه رو شو

زندگی یک معادله است موازنه کن

زندگی یک معما است آن را حل کن

زندگی یک تجربه است آن را مرورکن

زندگی یک مبارزه است قبول کن

زندگی یک کشتی است با آن دریانوردی کن

زندگی یک سوال است آن راجواب بده

زندگی یک موفقیت است لذت ببر


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:19---21 مرداد 1392
مـی گـویـنـد بـاران کـه بـبـارد

بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود . .

پـس چـرا ایـنـجـا

بـاران کـه مـی بـارد

عـطـر خـاطـ ـره هـا مـی پـیـچـد ؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:18---21 مرداد 1392
بس کن سآعت…..

دیگـر خستـه شده ام….

آره مَن کم آورده ام….

خودم میدآنم که نیست…

اینقدر بآبودنت نبودنش رآ به رُخـــَم نکش


اجی محدثه
ساعت14:58---20 مرداد 1392
دستاشو مشت کـرده بود...
پرسـیدم توي مشتت چـیه؟!
گفت : خودتـ نگـاه کن
دستاشو گرفتم و آروم باز کردم...
توی دستاش چیزی نبود!!!
گفتم : چیزی نیست کـه...!
دستامــو که توی دستاش بود فشـــرد و گفت:
نبــود...ولی "حــالا هست"!
دستام گرم شد و اون لبخند زد...


anahita
ساعت13:15---20 مرداد 1392


چگونه استـــ حال من …
با غمـــ ها می سازمــــ …
باکنایه ها می سوزمــــــــــ …
به آدم هایی که مرا شکستند لبخند می زنمـــــــــ …
لبخندی تـــلخـــــــ ….
خــــــــــداونـــــــــــــ ـــــــدا …
می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ …
از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی
فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر
فقط یک قبـــــــــــــــر …
در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ می خــــــــــــواهمـــــــــ
خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ


anahita
ساعت13:11---20 مرداد 1392
وااااااااقا؟؟؟تو پسری؟؟؟
تا الان فک میکردم دختری!
واسه چی انقد نا امیدی؟چرا تیشه به ریشت خورده؟
واسه مطالبتم معذرت میخوام!دفه ی دیگه اجازه میگیرم


یگانه
ساعت12:17---20 مرداد 1392
یــــــــک روز
به خودت می آیـــــی
آن روز می فهمـــــی خــــــودت را
به پـــــای کســـی کـــــه هیـــــچ وقــــت
پیـــــشت نبـــــــوده ، پیـــــر کــــردی …


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت18:28---19 مرداد 1392
همیشه

غروب دریا برام

یه دلتنگی خاص داشته

درعین زیبایی وقتی خورشید

آخرین پرتوهای عاشقش رو روی تن

گرم دریا رها میکنه و آسمون که آبی بی

انتهاش رو چه بی ادعا پیشکش دریا کرده و دریا

که با همه اینها عاشقانه ساحل رو می پرسته و چه بی

غرور خودش رو در آغوش ساحل میندازه .همیشه وقتی به دریا

نگاه می کنم، مطمئن هستم که اونقدر مهربون هست که بشه کنارش

ایستاد و از زیبایی و شکیبایی و شعری که درش هست لذت برد.میدونی اگه دل

به دریا بدی آسمون دلت آبی میشه و اون وقت آبی آسمون پیش چشمات تبدیل به

بیکرانی میشه که بالهات رو به پرواز تشویق می کنه و این آغازی میشه تا اهل

آسمون بشی و زمین بشه خونه دوم تو.دل به دریا که بدی هوای دلت بوی

بارون میگیره اون وقت همیشه حس ناب باریدن در تو تازه است هر

وقت دلم از همه کس و همه جا می گیره وقتی دیگه حتی از

خودم هم خسته هستم میرم به خلوت دریا و ساحلش

کفشهام رو در میارم آن وقت که حرکت شن های

دریا رو زیر پام حس میکنم وقتی موجهای دریا

خودشون رو بی غرور زیر پاهام رها میکنن

نسیمی که منو درخودش می پیچه

و احساس سرما ئیکه همه

وجودم رو میگیره خیلی

میایستم یه گوشه

ساحل و چشمام

رو میبندم و

فقط گوش

میکنم


anahita
ساعت18:12---19 مرداد 1392
جسارت نباشه ولی چ نسبتی با امیر داری؟؟
♥ Broken Angel ♥
اخه .....
یکم نمیشه بگم
اگه ثابت بشه دختری شااااااااااااااااااید.....
ولی اگه پسر باشی


anahita
ساعت14:09---19 مرداد 1392
کـاش به خودمان قــول بدهیــم



وقتی عاشق شویــم که ” آماده ایم “



نــه وقتی کــه ” تنهــائیـم”


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت20:23---18 مرداد 1392
سلامتی آغوش بی منتی که تو رو فقط و فقط واسه خودت می خواد

وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشاش بهت بگه:هستم تا آخرش

به سلامتی معرفت برگ های پاییزی که کمرشون زیر کفشامون می شکنه

ولی زیر پامونو خالی نمی کنن…


مدیر
ساعت3:36---18 مرداد 1392
سلام دوست خوبم
خسته نباشین وب بسیار زیبا و فوق العاده ای دارین
روستای زیبای قلعه
روستای نمونه بخش مرکزی شهرستان بوشهر
روستایی بسیار زیبا با مردمی با صفا و خونگرم
با ما باشین با اخرین اخبار و وقایع مربوط به روستا
به سايت ما هم سر بزنيد...
موفق باشین


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت1:48---18 مرداد 1392
آپت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1